Str. Calea Grivitei nr.180, Sector 1, Bucuresti, Romania

031.4251.903

L-V 8:30AM - 7:00PM

Solutii de Securitate

Acoperim nevoia ta de securitate IT&C prin oferta noastra variata de produse de securitate cu solutii de protejare si securizare a informatiilor prin intermediul produselor cu tehnologii de criptare si infrastructuri cu chei publice dar si cu solutii de management a identitatii digitale cu rol in simplificarea si imbunatatirea accesului la resursele companiei si cresterea controlului asupra informatiilor companiei tale.

„Identity and Access Management consta intr-un sistem informatic, integrat cu celelalte sisteme ale companiei, prin care controlul utilizatorilor se poate efectua in mod centralizat. Gestiunea rolurilor de business, a identitatii si parolelor de acces, definirea si modificarea credentialelor se executa in sistemul central, propaganda-se ulterior in toate sistemele informatice cu care exista interfata de comunicare”

Functionalitati Solutie

Solutia propusă de Convex Network oferă management complet și integrat pentru identitatea utilizatorilor și a credentialelor lor intr-un mediu enterprise, prin:

  • Control consolidat al utilizatorilor sistemelor informatice și gestiunea intregului ciclu de viată a utilizatorilor (creare, modificare, stergere)
  • Gestiunea identitătii (crearea utilizatorului intr-un singur sistem si propagarea automată in restul sistemelor tintă)
  • Asignarea și modificarea facilă a rolurilor de business in mod unitar si centralizat, prin definirea de reguli de business
  • Definirea ad-hoc a drepturilor de acces
  • Delegarea si inlocuirea utilizatorilor (transfer temporar)
  • Automatizarea actiunilor, pe baza datelor deja existente in sisteme sursă (HR) in vederea gestiunii și propagării drepturilor de acces și rolurilor de business in sisteme tintă
  • Definirea și automatizarea, pe baza regulilor de business, a fluxurilor de aprobare pentru drepturile de acces, dacă acestea au fost definite; actiunile pot fi automatizate sau manuale, in functie de interpretarea regulilor; rezultatele aprobarilor sunt stocate, iar rezultatele sunt propagate la nivelul sistemelor tintă
  • Auto-verificare periodică, prin compararea rolurilor și a regulilor cu datele sistemelor sursă/tintă, putand efectua modificări ale credentialelor (și propagarea acestora in sistemele tintă) sau generarea rapoartelor de exceptii
  • Reconciliere, prin corelarea 1-1 intre datele din sistemele sursă cu datele utilizatorilor inregistrate in toate sistemele tintă
  • Generarea parolelor pentru toate sistemele conectate, tinand cont de cerintele fiecarui sistem tintă
  • Mărirea eficientei prin integrarea cu infrastructuri existente pentru automatizarea și centralizarea proceselor de management ale identitătii
  • Imbunatatirea eficientei operationale prin oferirea unei viziuni complete și unice pe sisteme multiple
  • Incorporarea uneltelor de autentificare securizate (smartcard-uri sau token-uri) si posibilitatea de a controla prin politici de securitate aceste dispozitive
  • Reducerea costurilor de integrare și localizare prin oferirea unei fundatii unice oentru toate sistemele de management al identitatii
  • Reducerea costurilor de helpdesk prin oferirea de unelte simple pentru managementelor de autentificare securizata (smartcard-uri sau token-uri)
  • IBM Tivoli Identity Managereste un produs ce imbunatăteste securitatea prin administrarea politicilor aplicate la nivel de utilizator și roluri in cadrul infrastructurii IT.
  • IBM Tivoli Access Managerfor e-business este o solutie single-sign-on (SSO) – autentificare unica , solutie ce autorizează și autentifică utilizatorii către aplicatii WEB sau alte aplicatii gazduite.
  • IBM Tivoli Access Manager E-SSO (Enterprise Single Sign On)reduce riscul și bresele de securitate la nivelul organizatiei, reduce costurile de help-desk și elimina problemele de gestionare a parolei complexe, se integrează cu o varietate de echipamente, inclusiv cu smart carduri, tokenuri, one-time password tokens, carduri de proximitate, echipamente biometrice și telefoane mobile
  • MICROSOFT Forefront Identity Managereste un instrument important în asigurarea accesului utilizatoriilor la informațiile companiei. Fără o metodă eficientă de stabilirea și menținerea a unei identități comune între sistemele IT&C eterogene complexe, apar provocări semnificative.

Soluțiile Identity and Access Management ajută organizațiile să reducă costurile de securitate în curs de desfășurare și în același timp să împuternicească angajații pentru a rezolva problemele de identitate și parolă, fără asistență IT.

Beneficii Solutie

  • Mărirea eficientei prin integrarea cu infrastructuri existente pentru automatizarea și centralizarea proceselor de management ale identitătii
  • Imbunatatirea eficientei operationale prin oferirea unei viziuni complete și unice pe sisteme multiple
  • Incorporarea uneltelor de autentificare securizate (smartcard-uri sau token-uri) si posibilitatea de a controla prin politici de securitate aceste dispozitive
  • Reducerea costurilor de integrare și localizare prin oferirea unei fundatii unice oentru toate sistemele de management al identitatii
  • Reducerea costurilor de helpdesk prin oferirea de unelte simple pentru managementelor de autentificare securizata (smartcard-uri sau token-uri)
  • IBM Tivoli Identity Managereste un produs ce imbunatăteste securitatea prin administrarea politicilor aplicate la nivel de utilizator și roluri in cadrul infrastructurii IT.
  • IBM Tivoli Access Managerfor e-business este o solutie single-sign-on (SSO) – autentificare unica , solutie ce autorizează și autentifică utilizatorii către aplicatii WEB sau alte aplicatii gazduite.
  • IBM Tivoli Access Manager E-SSO (Enterprise Single Sign On)reduce riscul și bresele de securitate la nivelul organizatiei, reduce costurile de help-desk și elimina problemele de gestionare a parolei complexe, se integrează cu o varietate de echipamente, inclusiv cu smart carduri, tokenuri, one-time password tokens, carduri de proximitate, echipamente biometrice și telefoane mobile
  • MICROSOFT Forefront Identity Managereste un instrument important în asigurarea accesului utilizatoriilor la informațiile companiei. Fără o metodă eficientă de stabilirea și menținerea a unei identități comune între sistemele IT&C eterogene complexe, apar provocări semnificative.

Soluțiile Identity and Access Management ajută organizațiile să reducă costurile de securitate în curs de desfășurare și în același timp să împuternicească angajații pentru a rezolva problemele de identitate și parolă, fără asistență IT.

Produse

  • Mărirea eficientei prin integrarea cu infrastructuri existente pentru automatizarea și centralizarea proceselor de management ale identitătii
  • Imbunatatirea eficientei operationale prin oferirea unei viziuni complete și unice pe sisteme multiple
  • Incorporarea uneltelor de autentificare securizate (smartcard-uri sau token-uri) si posibilitatea de a controla prin politici de securitate aceste dispozitive
  • Reducerea costurilor de integrare și localizare prin oferirea unei fundatii unice oentru toate sistemele de management al identitatii
  • Reducerea costurilor de helpdesk prin oferirea de unelte simple pentru managementelor de autentificare securizata (smartcard-uri sau token-uri)
  • IBM Tivoli Identity Managereste un produs ce imbunatăteste securitatea prin administrarea politicilor aplicate la nivel de utilizator și roluri in cadrul infrastructurii IT.
  • IBM Tivoli Access Managerfor e-business este o solutie single-sign-on (SSO) – autentificare unica , solutie ce autorizează și autentifică utilizatorii către aplicatii WEB sau alte aplicatii gazduite.
  • IBM Tivoli Access Manager E-SSO (Enterprise Single Sign On)reduce riscul și bresele de securitate la nivelul organizatiei, reduce costurile de help-desk și elimina problemele de gestionare a parolei complexe, se integrează cu o varietate de echipamente, inclusiv cu smart carduri, tokenuri, one-time password tokens, carduri de proximitate, echipamente biometrice și telefoane mobile
  • MICROSOFT Forefront Identity Managereste un instrument important în asigurarea accesului utilizatoriilor la informațiile companiei. Fără o metodă eficientă de stabilirea și menținerea a unei identități comune între sistemele IT&C eterogene complexe, apar provocări semnificative.

Soluțiile Identity and Access Management ajută organizațiile să reducă costurile de securitate în curs de desfășurare și în același timp să împuternicească angajații pentru a rezolva problemele de identitate și parolă, fără asistență IT.

Produsele din cadrul acestei categorii provin doar de la producători de renume internaţional și cu implementari oriunde in lume.

  • Microsoft Active Directory Certificate Services este un produs care oferă emiterea și gestionarea certificatelor digitale bazate pe o arhitectură a cheilor publice.
  • Ascertia ADSS TSA Servereste un produs care asigură funcţia de Autoritate de Marcare Temporala (TSA – Time Stamping Authority). Produsul se poate integra cu produsul Microsoft Active Directory Certificate Services.
  • ASCERTIA ADSS Signing Servereste un produs pentru semnatura electronică a diferitelor documente (PDFs, XML, Word®, Excel®, AutoCAD, Project®, Visio®, HTML Web forms, chiar și doumente in format proprietar).

Black Berry Enterprise Mobile Solutions:

  • BlackBerry UEM: Cu ajutorul BlackBerry UEM, poti controla si administra cu o complexitate redusa toate dispozitivele, dintr-o singura consola. Sisteme de operare suportate: iOS, Android, Windows 10, BlackBerry. In trecut solutia era cunoscuta sub denumirea BES12
  • BlackBerry Dynamics: Mobilitatea angajatilor tai poate fi mentinuta cu o conexiune sigura la aplicatiile web sau intranet-ul companiei, fara a avea nevoie de VPN. BlackBerry Dynamics este proiectat pentru a elimina riscul scurgerilor de date, prin frunizare de securitate la nivel de aplicatie. In trecut solutia era cunoscuta sub denumirea Good Dynamics
  • BlackBerry Work: Utilizatorii vor avea o experienta de colaborare integrata: email, calendar, contacte, acces la documente. BlackBerry Work ofera protectia datelor, atat celor corporative cat si a celor personale. Administrarea se face centralizat, dintr-o consola web.
  • BlackBerry Connect: Sporeste viteza de comunicare din compania ta cu ajutorul celei mai sigure solutii de mesagerie, aceasta poate fi folosita de pe orice dispozitiv mobil. BlackBerry Connect se integreaza cu Microsoft Skype for Business, Cisco Jabber si IBM Sametime.
  • BlackBerry Access: Ofera o experienta sigura pentru implementarea de aplicații web și accesul la resursele intranet corporative
  • BlackBerry Workspaces: O platforma moderna, extrem de sigura pentru administrarea fisierelor si a colaborarii. BlackBerry Workspaces ofera securitate la nivel de fisiere, indiferent daca acestea sunt accesate din afara firewall-ului organizatiei (EFSS & DRM) In trecut solutia era cunoscuta sub denumirea WatchDox

Produsele antivirus iti protejeaza sistemele IT&C de potentialele ameninţări ca virusi, malware sau alt conţinut periculos provenit din diverse surse. Produsele antivirus oferite de noi beneficiază de majoritatea tehnologiilor moderne de scanare, detectare si inlaturare a acestor tipuri de ameninţari.

  • ESET NOD32: Soluţii antivirus,antispam si antispyware cu viteză mare de scanare şi consum minim de resurse.
  • Trend Micro: Soluţii antivirus și antispam pentru statiile de lucru și servere. Soluţii pentru protectia și securizarea mediilor de virtualizare și cloud computing.
  • Symantec: Symantec EndPoint Protection; Soluţii antivirus și antispam pentru medii fizice și virtuale.
  • Kaspersky: Soluţii antivirus și soluţii integrate de securitate inclusiv pentru managementul echipamentelor mobile de tip tablete, smartphones etc. Produsele oferă functionalităti de criptare și securitate pentru echipamentele mobile.
  • Avira: Solutii antivirus cu licenta potrivita pentru oricare dintre device-urile tale! Licenta multi-device iti protejeaza PC-ul sau telefonul cu Android/iOS sau chiar tableta cu Android/iOS. Platforma usor de utilizat iti ofera scanari automate ale sistemului, o interfata intuitiva si functia de one-click-repair.
  • Avast: Dispune atat de solutii de securitate pentru device-urile mobile cat si pentru device-urile din cadrul companiilor. Aceste solutii beneficiaza de platforma de management sau monitorizare de la distanta pentru a impinge securitatea business-ului curent la urmatorul nivel.

Produsele propuse de Convex Network va ofera o arhitectura de securitate coerenta in locul unui ansamblu de produse diferite, configurare si administrare centralizata si eficacitate marita impotriva atacurilor combinate provenite dintr-o multitudine de surse, diminuand considerabil riscurile potentiale.

  • Fortigate este un echipament UTM – Unified Threat Management ce include funcţiile: Statefull firewall, VPN, Web Filtering, IPS, Antivirus, Antispam, IDS, Management de Banda, HA (cluster in in ambele moduri Activ- pasiv sau Activ -Activ), Vdoms.
  • FortiAP este un produs de clasa enterprise, prin integrarea cu produsul FortiGate cu rol de controler oferă funcţii consolidate de securitate a reţelelor wireless. Fiecare FortiAP acces point tuneleaza tot traficul dintre el și controlerul wireless integrat in platforma Fortigate, oferind o singură consola pentru managementul traficului de reţea.
  • FortiMail este un alt echipament dedicat traficului de email. Are 3 moduri de lucru, ceea cel face unic pe piaţă în momentul de faţă: Server de email, Gateway şi Transparent. Oferă protecţie Antivirus şi Antispam.
  • FortiDB are funcţia de a proteja bazele de date; 2 module VA (Vulnerability Assesment) şi MA (Monitoring & Auditing).
  • FortiManager oferă management complet, configurare şi monitorizare centralizată a tuturor funcţiilor de protecţie a reţelei asigurate de FortiGate sau FortiClient.
  • FortiAnalyzer este un produs hardware care permite stocarea şi analiza log-urilor furnizate de FortiGate şi FortiClient.
  • FortiSandbox oferă o combinație puternică de detecție avansată și implementare flexibilă pentru a opri atacurile țintite și pierderea ulterioară a datelor. Este, de asemenea, o componentă cheie a soluției noastre avansate de protecție împotriva amenințărilor de tip ATP. De asemenea FortiSandbox identifica amenintarile noi prin verificarea acestora, a felului cum se comporta, intr-un mediu controlat si sigur si transforma necunoscutul in cunoscut, sigur si de incredere.
  • FortiAuthenticator este o aplicatie de gestionare a identității utilizatorilor ce întăresc securitatea organizatiilor prin simplificarea și centralizarea gestionării și stocării informațiilor privind identitatea utilizatorului.
  • Cyclope este un produs software care oferă informaţii despre modul in care angajaţii isi desfașoară activitatea folosind calculatorul și implicit despre utilizarea infrastructurii IT a companiilor. Dezvoltat pentru a servi mediului de afaceri, Cyclope – Monitorizare Angajati – oferă managerilor o soluţie ideală de monitorizare, control și motivare a personalului, care determină eficientizarea muncii și optimizarea utilizării resurselor IT ale companiei.

BYOD (bring your own device) – soluţie 4 in 1 care integrează securitatea echipamentelor mobile, managementul aplicaţiilor mobile, managementul echipamentelor mobile și protecţia datelor, functionalităţi care oferă vizibilitate și control deplin asupra echipamentelor mobile, aplicaţiilor și datelor prin intermediul unei singure console integrate.

BOYD integrează multiple nivele de protectie și securizare a datelor indiferent unde sunt stocate, functionalităţi cum ar fi: criptarea, DLP, blocare la distanţă și stergerea remote completă (remote lock and wipe), uniformizarea politicii de parolă cat și alte functionalităţi integrate pentru securizarea echipamentelor și managementul aplicaţiilor.

Soluţia include următoarele module:

  • Securizarea echipamentelor mobile
  • Managementul/Gestionarea aplicaţiilor mobile
  • Protectia datelor
  • Managementul echipamentelor mobile (MDM)