Str. Calea Grivitei nr.180, Sector 1, Bucuresti, Romania

031.4251.903

L-V 8:30AM - 7:00PM

Card Transaction Monitoring

„Prin intermediul aplicatiei Card Transaction Monitoring, activitatea este monitorizata constant in functie caracteristicile cardului, dar si de comportamentul clientului, numarul fraudelor comise prin intermediul cardurilor devenind astfel mai rare, iar operatiunile de plata sigure”

Convex Network va colabora cu dumneavoastră pentru definirea soluţiei optime care să asigure o utilizare eficientă a informaţiilor.

  • Abilitatea de a reacţiona la mesaje/informaţii primite on-line sau in mod “batch”; sistemul poate utiliza un format agreat pentru schimbul de informaţii sau poate fi integrat cu sistemele existente
  • Posibilitatea de a defini reguli multiple și complexe, care, in combinaţie cu informaţiile despre client și informaţiile tranzacţionale conferă premizele unor acţiuni și decizii eficiente; regulile pot fi modificate, testate și implementate rapid de catre analiștii de Fraudă, fără a fi nevoiţi sa apeleze la asistenţă IT
  • Interfaţa flexibilă oferă toate datele necesare (inclusiv fluxuri de aprobare/revizuire) in vederea eficientizării deciziilor
  • Permite aplicarea deciziilor on-line (pentru blocarea rapidă a tranzactiilor cu risc ridicat) sau remiterea cazurilor către alte autorităţi decidente pentru o decizie ulterioara
  • Permite gestionarea facila, efectivă și eficientă a unui număr foarte mare de reguli dinamice
  • Permite automatizarea deciziilor care implică un număr mare de date variabile
  • Posibilitatea obţinerii rapoartelor complexe in legătura cu regulile aplicate si deciziile inregistrate (in scopul auditării și pentru conformarea cu prevederile Basel II)
  • Creșterea increderii clienţilor in produsele și serviciile instituţiei
  • Diminuarea pierderilor financiare ca urmare a disputelor și reclamaţiilor
  • Optimizarea activităţilor și reducerea refuzurilor la plată
  • Imbunatăţirea activităţii de detectare a modalităţilor de fraudare, a punctelor de compromitere (comercianţi) si a potenţialilor clienţi “problemă”
  • Acţiuni automate – destinate pentru  a elimina intervenţia factorului uman atunci cand anumite reguli specifice predefinite au fost indeplinite,  acţiunile automate pot include:
    • Blocarea cardului sau a tranzacţiei
    • Alertarea telefonică automată a clientului
    • Generare scrisoare
    • Generare automată SMS
  • Gestiunea alertelor
    • Permite coordonatorilor de echipe/specialiștilor prioritizarea regulilor și aalocarea automată a sarcinilor (alertelor) catre membrii echipei
    • Oferă premizele unor decizii fundamentate, permiţand construirea unei imagini de ansamblu asupra clientului (deţinator de card sau comerciant)
  • Functionalităţi multiple dedicate operatorilor (analiști de frauda)
    • Revizuirea alertelor
    • Revizuirea activităţii cardurilor (pe baza introducerii PAN)
    • Inregistrarea acţiunilor
    • Atașarea de note/insemnări – permite analistului inserarea de note la nivel de cardholder, comerciant sau acţiune
    • Blocarea cardurilor și/sau a tranzacţiilor atunci cand exista suspiciuni
    • Memento/avertismente – readucerea in actualitate a acţiunilor amanate sau reprogramate
    • Identificarea, marcarea și alertarea asupra punctelor de compromitere a cardurilor (puncte comerciale suspecte)
    • Generare de rapoarte – multiple tipuri de rapoarte destinate monitorizării productivităţii personalului, performanţei regulilor de business definite sau observării/optimizării fluxurilor de date/informaţii.