Str. Calea Grivitei nr.180, Sector 1, Bucuresti, Romania

031.4251.903

L-V 8:30AM - 7:00PM

Internal Audit

Auditul Intern este o solutie software dezvoltata in vederea determinarii daca activitatile si rezultatele relative la subiectul examinat satisfac dispozitiile prestabilite si daca aceste dispozitii sunt puse in opera intr-un mod eficace si apt in vederea atingerii obiectivelor companiei

Serviciile de audit intern oferite de Convex Network propun o abordare care sprijjină organizaţiile să gestioneze riscurile strategice și operaţionale și să identifice cele mai bune practici, oportunităţi de reducere a costurilor și creștere a performanţelor și profitabilităţii.

  • Elaborarea unei proceduri ISO sau instrucţiuni de lucru sau cererea de elaborare a unui astfel de document
  • Gestionarea procesului de catre serviciul de asigurare a calităţii al companiei (incadrare, codificare, validare)
  • Lucrul colborativ pe document intre persoanele implicate in elaborarea procedurii
  • Flux de aprobare a documentului
  • Distribuirea automata a documentului catre entitatile vizate la momentul aprobării finale
  • Arhivarea automată a procedurilor in vigoare și a versiunilor anterioare
  • Istoric pe diversele versiuni in vigoare ale unei proceduri la un anumit moment
  • Posibilitatea de regăsire facilă a unei proceduri de catre orice angajat
  • Urmărirea procesului de la emiterea proiectului de audit pana la aprobarea finală a raportului de audit, trecand prin toate etapele necesare validării și clarificării rezultatelor misiunilor de audit
  • Lucrul colaborativ pe documente
  • Definirea unui plan de masuri corective acolo unde este cazul și urmărirea implementării acestora pană la finalizare
  • Mecanisme de avertizare și escaladare in cazul depășirii termnelor agreate pentru implementarea măsurilor corective
  • Instrument flexibil și transparent de elaborare și aprobare a proiectelor și rapoartelor de audit, cu implicarea tuturor actorilor implicaţi in proces: auditori, responsabili ai departamentelor auditate, factori de decizie;
  • Permite gestionarea centralizata a procesului de elaborare și actualizare a procedurilor interne ale companiilor