OrganizeCRM este un sistem de gestiune a relatiilor cu partenerii si a proiectelor aferente si include tipuri de interactiune dintre companie si acestia, in special activitatile aferente departamentelor de marketing, vanzari, implementare proiecte si suport.
OrganizeCRM reprezinta o oportunitate de a transfera agenda fizica a vanzatorului intr-o aplicatie conceputa pentru a-l ajuta sa isi organizeze cat mai bine activitatile. Toate datele esentiale despre un anumit client sau desfasurarea procesului de vanzare pot fi administrate intr-o aplicatie care poate fi accesata de oriunde si care centralizeaza informatiile, permitand acces rapid, facil si mai ales punctual, in functie de zonele de interes.
OrganizeCRM ajuta utilizatorii sa gaseasca imediat informatiile dorite, avand acces la evidenta ofertelor construite pentru clienti, detaliile si bugetele ofertate, alaturi de toate cerintele clientului, bugetele alocate de acestia, serviciile asociate si observatiile culese in urma intalnirilor sau a feedback-ului primit. De asemenea, construirea ofertelor va deveni o activitate mult mai usoara dupa integrarea in cadrul aplicatiei a unui template de oferta disponibil tuturor utilizatorilor delegati.