OrganizeCRM

OrganizeCRM este un sistem de gestiune a relatiilor cu partenerii si a proiectelor aferente si include tipuri de interactiune dintre companie si acestia, in special activitatile aferente departamentelor de marketing, vanzari, implementare proiecte si suport.

OrganizeCRM reprezinta o oportunitate de a transfera agenda fizica a vanzatorului intr-o aplicatie conceputa pentru a-l ajuta sa isi organizeze cat mai bine activitatile. Toate datele esentiale despre un anumit client sau desfasurarea procesului de vanzare pot fi administrate intr-o aplicatie care poate fi accesata de oriunde si care centralizeaza informatiile, permitand acces rapid, facil si mai ales punctual, in functie de zonele de interes.

OrganizeCRM ajuta utilizatorii sa gaseasca imediat informatiile dorite, avand acces la evidenta ofertelor construite pentru clienti, detaliile si bugetele ofertate, alaturi de toate cerintele clientului, bugetele alocate de acestia, serviciile asociate si observatiile culese in urma intalnirilor sau a feedback-ului primit. De asemenea, construirea ofertelor va deveni o activitate mult mai usoara dupa integrarea in cadrul aplicatiei a unui template de oferta disponibil tuturor utilizatorilor delegati.

Modulul clienti permite administrarea centralizata a gestiunii relatiilor cu partenerii si a elementelor asociate (oportunitati, oferte, contracte etc) si include diverse tipuri de interactiune dintre companie si acestia, efectuate de departamentelor de marketing si vanzari.
Principalele sectiuni se refera la administrarea nomenclatorului de clienti, al oportunitatilor, ofertelor si contractelor aferente. Aplicatia permite de asemeni managementul actiunilor intreprise in legatura cu activitatea de marketing si monitorizarea diferitelor procese de validare a acestora. Informatiile fiecarui tip de entitate sunt disponibile in pagini dedicate, iar autorizarea accesului se face in functie de rolul utilizatorului autentificat.

  • Aplicatia permite gestionarea informatiilor despre ofertele pregatite pentru clienti: informatii descriptive, obiect oferta, buget client, termen valabilitate, produse si servicii, fisiere oferta. 1. Aplicatia permite gestionarea informatiilor despre ofertele pregatite pentru clienti: informatii descriptive, obiect oferta, buget client, termen valabilitate, produse si servicii, fisiere oferta.
  • Toate informatiile legate de o oferta sunt administrabile centralizat in pagina ofertei.
  • Oferta completata se valideaza conform unui flux corespunzator. O oferta poate fi impartita in sectiuni, fiecare cu responsabil propriu. Completarea fiecarei sectiuni de asemeni se valideaza in urma unui flux dedicat. Fiecare oferta poate avea setat un anumit status pentru a indica acceptarea sau respingerea ei.
  • De asemeni, exista posibilitatea de a previzualiza oferta sub forma unui raport cu informatiile principale ale ofertei.
  • Aplicatia permite gestionarea altor informatii legate de client: oportunitati, prospectii, campanii, actiuni (todo-uri).
  • Fiecare dintre aceste informatii se pot vizualiza in pagini dedicate sau centralizat in pagina clientului respectiv.
  • Aplicatia dispune de un modul de tip calendar, pentru vizualizarea actiunilor (todo-uri) de indeplinit de catre un utilizator: actiuni per client, actiuni din cadrulfluxurilor de lucru etc
  • Aplicatia permite gestionarea informatiilor despre contractele cu clientii: informatii descriptive, produse si servicii, activitati contract, resurse (persoane) implicate, valoare si tip contract, documente asociate (anexe, drafts etc).
  • Toate informatiile legate de un contract sunt administrabile centralizat in pagina contractului.
  • Semnarea unui contract se valideaza conform unui flux corespunzator.

Aplicatia OrganizeCRM ofera o serie de interfete si functionalitati in scopul realizarii urmatoarelor activitati:

  • Definirea modelelor de proiect
  • Definirea de noi proiecte si planuri de proiect pe baza modelelor predefinite, configurarea lor, alocarea de resurse etc.
  • Punerea in executie a unui plan de proiect si monitorizarea derularii sale, completarea activitatilor, managementul livrabilelor etc;
  • OrganizeCRM va permite gestionarea tichetelor introduse si a campurilor specifice . Fiecare tichet va fi definit de un set de atribute si i se va putea atasa un numar de fisiere explicative. Fiecare actiune din cadrul unui task va fi caracterizat de asemeni de o serie de atribute.
  • Aplicatia va permite folosirea de campuri specifice . Pentru fiecare camp se va putea defini minimal: nume, tip, lista valori posibile, mod utilizare.
  • Pentru rezolvarea fiecarui tichet se va pune la dispozitie un sistem de roluri/utilizatori, respectiv de functionalitati pe care acestia au dreptul sa le execute. Un astfel de sistem va permite efectuarea anumitor operatii (introducere tichet, solutionare actiuni tichet, finalizare tichet etc) in conformitate cu rolul utilizatorului autentificat in aplicatie si cu statusul curent al tichetului.
  • Aplicatia va pune la dispozitie un sistem de acces la functionalitati pe baza de roluri, astfel incat sa fie posibila solutionarea unei reclamatii folosind fluxul descris .
  • Aplicatia va trimite notificari la efectuarea de operatii in cadrul fiecarui tichet.
  • Aplicatia va furniza rapoartele cerute si va implementa interfete de vizualizare si export de informatii tichete in Excel.

Functionalitatea de Suport a aplicatiei OrganizeCRM permite definirea, monitorizarea si controlul activitatii de suport clienti. Aceasta functionalitate se poate pune in legatura cu activitati din cadrul proiectelor aflate in executie, cu activitati in cadrul contractelor in derulare sau cu alte tipuri de activitati.

Fiecare utilizator are la dispozitie in fiecare moment o lista de tichete (taskuri) de a caror completare este responsabil. Utilizatorii cu roluri de tip „manager” au acces la liste agregate, pot crea tichete si indica responsabili pentru ele. Acestia sunt implicati si in activitati de validare a completarii de taskuri.

Aplicatia OrganizeCRM va oferi o serie de interfete si functionalitati in scopul realizarii administrarii urmatoarelor operatiuni de catre un rol de tip “administrator aplicatie”:

  • Administrarea nomenclatoarelor si colectiilor de date asociate, inclusiv a parametrilor aplicatiei;
  • Administrarea utilizatorilor aplicatiei, precum si a rolurilor asociate functionalitatilor din cele doua module principale;
  • Administrarea alertelor definite in cadrul planului de proiect