“Pentru Convex-Network outsourcing-ul sau externalizarea serviciilor înseamnă asumarea responsabilității pentru întregul sistem informațional sau numai pentru o parte a acestuia și garantarea serviciilor furnizate din punct de vedere al practicilor de top la nivelul industriei din care faceți parte, al securității și al backup-ului.”
Accesul imediat la cei mai buni specialişti IT Convex Network este o realitate. Oamenii cu certificări tehnice din cadrul Convex Network pot începe lucrul imediat, indiferent de tipul de proiect. Echipele Convex Network de specialiști și-au dovedit eficiența în anii de experiență în care au realizat lucrări la nivelul excelenței. De asemenea, o altă realitate este reducerea costurilor pentru IT și controlul acestora. Externalizarea serviciilor IT (Outsourcing IT), oferă suport IT, servicii de întreţinere şi optimizare a computerelor, laptopurilor, echipamentelor periferice şi a infrastructurii IT aduce urmatoarele beneficii:
- Reduce costurile aferente administrarii prin alocarea optima a specialistilor pe fiecare categorie externalizata
- Platesti ce consumi! Prin externalizare ai un control asupra activitatilor prestate atunci cand ai nevoie de ele!
- Beneficiezi de experienta unui personal specializat in externalizare departament IT si implicit de serviciile unei companii cu experienta
La Convex Network in faza incipientă de externalizare beneficiezi de un audit, iar apoi de o listă cu recomandări care rezultă in urma auditului. Paşii pe care îi urmăm sunt:
- Analiza preliminară în care se definesc obiectivele, se colectează datele şi se dezvoltă planul de audit
- Cercetarea care cuprinde inventarul hardware şi software, analiza licenţelor, centralizarea informaţiilor şi analiza deficienţelor în sistemul informatic
- Generarea rapoartelor care cuprind recomandări pentru optimizarea sistemului companiei şi pregătirea unui plan de modernizare
Rezultatele auditului sunt vizibile în evaluarea întregii infrastructuri IT a companiei, recomandări pentru corectarea erorilor din reţea şi planuri pe termen lung pentru modernizarea reţelei. Unii clienţi aleg să externalizeze toate atribuţiile unui departament IT, alţii optează doar pentru serviciul de Outsourced IT Manager. Sunt situaţii in care asigurăm servicii de administrare a infrastructurii IT si/sau ale aplicaţiilor IT si situaţii in care clienţii beneficiază de Mentenanta IT de nivel 1 – help-desk.