HomeServicii ProfesionaleOutsourcingNivel 2 – SysAdmin &...
Servicii Suport si Mentenanta IT Nivel 2
Acest tip de abonament acopera activitatile de mentenata si suport tehnic pentru toate echipamentele de tip server, router, switch cu management, firewall, echipament de stocare, unitati LTO. Modalitatile de Suport tehnic si mentenanta se pot desfasura telefonic, remote, via e-mail si on-site.
Convex Network va asigura serviciul de suport tehnic oferind informatii si asistenta in legatura cu:
- Activitati de monitorizare, verificare si asigurarea intregritatii functionale asupra sistemelor HW de tip server, router, firewall, echipament de stocare;
- Activitati proactive pentru prevenirea si remedierea disfunctionalitatilor tehnice; prin activitatile de mentenanta preventiva urmareste logurile de securitate si protejeaza infrastructura de riscurile externe (virusi si alte potentiale riscuri);
- Activitati de validare si aplicare de patch-uri de securitate pentru tipurile de roluri si echipamente contractate;
- Activitati de administrare asupra serviciului de autentificare si autorizare in retea (Ex: MS Active Directory, cat si pentru serviciile de infrastrutura IT&C aferente de tip-ul DNS, DHCP, WINS etc.);
- Activitati de administrare pentru serviciul firewall (Ex: Fortinet, TMG, ISA, etc.)
- Activitati de administrare pentru serviciul de backup si restaurare;
- Activitati de administrare a serviciului de e-mail (FortiMail, MS Exchange on prem sau cloud, etc.);
- Asigura suport tehnic nivel 2 si 3 la tichetele escaladate de primul nivel de suport, nivel 1 HelpDesk, cat si suport nivel 3 prin activitatile de gestionare a relatiei cu producatorii echipamenteleor contractate in vederea diagnosticarilor avansate si remedierea disfunctionalitatilor);
- Activitati de administrare pentru echipamentele de retea de tip routere, access point-uri, switch-uri cu management;
- Activitati de administrare pentru serviciul de deployment automatizat prin imagini a sistemelor de operare;
- Activitati de administrare a infrastructurii virtuale (Hyper-V; Vmware, etc);
- Abonamentul contine un numar de ore incluse in abonamentul lunar de suport si mentenanta IT&C pentru echipamentele de tip server, router, switch cu management, firewall, echipament de stocare, unitati LTO. Convex Network va pune la dispozitie specialisti si dupa utilizarea tuturor orelor din abonamentul unei luni.
- In cazul unor incidente care necesita calificari superioare exista posibilitati de escaladare catre nivelul 3 oferit de producatorul echipamentelor, soft-urilor sau solutiilor tehnice.