Acest tip de abonament acopera activitatile de mentenata si suport tehnic pentru toate echipamentele de tip PC, notebook, printer, smartphone, tableta. Modalitatile de Suport tehnic si mentenanta se pot desfasura telefonic, remote, via e-mail si on-site.
Convex Network va asigura serviciul de suport tehnic oferind informatii si asistenta in legatura cu:
- Identificarea si verificarea cauzelor erorilor si a proastei functionari a echipamentelor de tip PC, notebook, smartphone, tableta, printer.
- Rezolvarea unor disfunctionalitati si inlaturarea unor erori, acolo unde este posibil.
- Completarea formularului destinat comunicarii cu Beneficiarul (Raportul lunar de activitati) ce va cuprinde toate activitatile prestate de Furnizor si durata executarii lor.
- Suportul tehnic telefonic va fi disponibil Beneficiarului pe toata durata perioadei de intretinere contractata, cu scopul de a furniza raspunsuri la intrebari de fond ale Beneficiarului. Pentru un consum optim al orelor de abonament Beneficiarul va desemna o persoana responsabila tehnica din fiecare locatie si se va asigura ca doar persoana desemnata va apela la suportul acordat prin telefon.
- Nr. de telefon al Furnizorului la care Beneficiarul va solicita suport tehnic telefonic va fi comunicat Benficiarului dupa data semnarii contractului.
- Comunicarea problemelor si escaladarea incidentelor pe email se va face la adresa numeclient@convex-network.ro sau telefonic la numarul dedicat 0755CONVEX sau +40 374 553 730
- Abonamentul contine un numar de ore nereportabile incluse in abonamentul lunar de suport si mentenanta IT&C pentru echipamentele de tip PC, notebook, printer, smartphone, tableta. Furnizorul va pune la dispozitia Beneficiarului specialisti si dupa utilizarea tuturor orelor din abonamentul unei luni.
- In cazul unor incidente care necesita calificari superioare exista posibilitati de escaladare catre nivele de suport 2 si 3.