HRMonizer Suite
HRMonizer Suite reprezinta un puternic set de aplicatii modulare pentru optimizarea capitalului uman de care dispune o organizatie
Convex Network şi-a propus sa raspundă acestor nevoi cu soluţia software dedicată exclusiv Resurselor Umane – HRMonizer Suite. Din punct de vedere al necesităţilor departamentului de Resurse Umane, procesele executate cu ajutorul HRMonizer Suite permit:
- Organigrama structurii ierarhice a posturilor disponibile ale companiei şi evidenţa ocupării cu personal a acesteia
- Crearea şi gestionarea fişelor de post aferente fiecărui angajat şi a criteriilor de performantă asociate fiecărui post
- Crearea şi planificarea evaluărilor periodice ale angajaţilor
- Planificarea cursurilor şi a bugetelor necesare realizării acestora
- Crearea unei arhive electronice a dosarelor de personal
- Planificarea concediilor de odihnă
- Gestionarea datelor de personal
- Stabilirea de alerte configurabile pentru fiecare angajat in parte
Beneficii Solutie HRMonizer Suite
HRMonizer Suite este un Concept Modular care permite implementarea proceselor in functie de nevoile organizatiei.
Converteşte informaţia în decizii de business şi eficienţă, contribuind la creşterea performanţei
Instrumentează analiza, furnizarea informaţiei şi integrarea datelor
Ajută la trasarea şi organizarea obiectivelor şi a strategiei de afaceri
Oferă date pentru a defini sau a susţine o mai bună strategie de aface
- Gestionarea datelor personale despre angajati
- Gestionarea si vizualizarea in orice moment a statusului actual al angajatilor:
- Pozitia actuala in cadrul companiei
- Situatia angajatului fata de companie – activ, suspendat din functie, in concediu de odihna sau in alt tip de concediu legal
- Gestionarea tuturor informațiilor despre istoricul angajatilor:
- Fișiere atașate dosarului personal
- Locuri de muncă precedente
- Rezultatele evaluărilor din programele de evaluare a performanței
- Posturile pe care a fost incadrat in cadrul companiei cu perioadele aferente
- Nivelul de incadrare dpdv al vechimii
- Nivelul de incadrare dpdv al gradatiilor
- Evidenta instruirilor la care a participat
- Extrage automat fișierele atașate contului de angajat – contracte individuale de muncă, acte adiţionale
- Administrare Locatii – pe langa funcționalitatile de definire si editare acest modul va oferi o serie de informatii cu privire la denumire, adresa, statut juridic, responsabil locatie, program de lucru, etc.
- Administrare Functii are la baza un nomenclator de functii care sa ofere funcționalitati de activare / deactivare, editare si nu in ultimul rand sa ofere posibilitatea crearii de posturi multiple pentru anumite categorii de angajatii
- Administrare Departamente este definita pe o structura de tip „tree” care ofere funtionalitati de editare si adaugare de unitati organizationale, de gestionare a ierarhiei acestora
- Administrare Posturi ofera funcționalitati pentru crearea de posturi noi, controlul asupra numarului maxim de posturi aprobate pe o unitate organizationala, alocarea de posturi primare si secundare, gestionarea fiselor de post
- Modulul Organigrama asigura o imagine clară asupra structurii organizatorice a companiei prin intermediul generarii unei organigramei grafice pe baza informatiilor gestionate in HRMonizer Suite
- Procesul este initiat centralizat de catre Departamentul HR pentru toate departamentele
- Concediile se programeaza si aproba pe cale ierahica
- Generarea de rapoarte cu privire la planificarea concediilor de odihna, exportabile in format pdf
- Repartitia anuala a concediilor si perioadelor de inlocuire se vizualizeaza inclusiv in format grafic
- Validarea finala a programarilor se realizeaza de catre Departamentul HR
- Generarea automata de mesaje de tip email catre participantii la proces
- Vizualizare in mod grafic a planificarii de concedii de odihna, precum si evidentierea suprapunerilor de perioade de concediu
- Programarile departamentale aprobate se pot vizualiza/tipari/exporta in diferite formate
- Calculul de estimare de buget pornind de la numarul total de posturi inmultit cu media salariilor actuale
- Calcul pentru rectificarea de buget pentru situatiile in care se modifica organigrama in timpul unui an
- Calculul se va efectua diferentiat penntru salarii de incadrare, taxe si sporuri
- salvarea Notei de Fundamentare pentru salarizare sau protectia Muncii si salvarea sumei bugetate
- Asigura managementul tuturor tipurilor de concedii (odihna, medicale,etc)
- Aprobarea cererilor conform procedurilor companiei, cu posibilitatea de desemnare de inlocuitori
- Posibilitatea de listare a cererilor de concediu (rapoarte .pdf)
- Monitorizare concedii ingrijire copil
- Posibilitatea de atasare de documente justificative pentru concedii speciale
- Raportare la nivel de departament/ organizatie privind numarul de zile de concediu disponibile/ concediile aprobate pentru o anumita perioada
- Transparenţa în evidenţa situaţiei concediului de odihnă (ca drept anual, zile planificate, efectuate, rămase)
- Solicitarea si emiterea de adeverinte pentru personal
- Gestionarea solicitarile din partea angajatilor
- Folosirea unor template-uri de documente usor administrabile de catre serviciul de resurse umane
- Atasarea de documente si solicitarea flexibila de aprobari suplimentare
- Contorizarea lunara a orelor suplimentare ale angajatilor si a orelor de invoiri
- Reportarea automata a orelor suplimentare neplatite ale angajatului in scopul recuperarii acestora intr-o luna ulterioara
- Calculul automat al orelor suplimentare platibile tinand cont de legislatia in vigoare
- Asigura vizibilitatea procesului pentru angajat, manageri si departamentul HR
- Definirea obiectivelor personale ale angajatilor
- Gestionarea si generarea formularelor de evaluare (definire, modificare, inactivare)
- Definirea criteriilor de evaluare
- Initierea de procese de evaluare a angajatilor
- Stabilirea evaluatilor si evaluatorilor din cadrul fiecarui proces de evaluare
- Evaluarea calitativa si cantitativa a gradului de indeplinire a obiectivelor
- Salvarea si vizualizarea rezultatelor proceselor de evaluare
- Vizualizare istorica a rezultatelor si evolutiei evaluarilor parcuse de catre un angajat
- Generarea de rapoarte pe baza datelor gestionate
- Accesul la date si funcționalitati pe baza de useri si roluri
- Functionalitati si interfete pentru gestionarea nomenclatorului de instruiri
- Definirea de perioada de valabilitate a instruirilor
- Gestionarea instruirilor derulate pentru fiecare angajat
- Vizualizarea instruirilor desfasurate atat la nivelul de companie cat si pentru fiecare angajat
- Evidentierea instruirilor cu termene de valabilitate depasite
- Pastrarea datelor istorice si consultarea/vizualizarea datelor istorice
- Mecanism de acces la date si functionalitati bazat pe utilizatori si roluri
- Generarea de raport pe baza datelor gestionate la nivelul modulului
- Pastrarea datelor istorice si accesul utilizatorilor autorizati la acestea