Externalizare IT

Pentru Convex-Network outsourcing-ul sau externalizarea serviciilor înseamnă asumarea responsabilității pentru întregul sistem informațional sau numai pentru o parte a acestuia și garantarea serviciilor furnizate din punct de vedere al practicilor de top la nivelul industriei din care faceți parte, al integritatii, securității și disponibilitatii.

Accesul imediat la cei mai buni specialişti IT Convex Network este o realitate. Oamenii cu certificări tehnice din cadrul Convex Network pot începe lucrul imediat, indiferent de tipul de proiect. Echipele de specialiști ai Convex Network și-au dovedit eficiența în anii de experiență în care au realizat lucrări la nivelul excelenței. De asemenea, o altă realitate este reducerea costurilor pentru IT și controlul acestora. Externalizarea serviciilor IT (Outsourcing IT) va oferă suport IT, servicii de întreţinere şi optimizare a computerelor, laptopurilor, echipamentelor periferice şi a infrastructurii IT aducandu-va urmatoarele beneficii:

  • Reduce costurile aferente administrarii prin alocarea optima a specialistilor pe fiecare categorie externalizata
  • Platesti ce consumi! Prin externalizare ai un control asupra activitatilor prestate atunci cand ai nevoie de ele!
  • Beneficiezi de experienta unui personal specializat implicit de serviciile unei companii cu experienta, in permanenta perfectionare si la zi cu tot ce este nou pe piata IT 

La Convex Network in faza incipientă de externalizare beneficiezi de un audit, iar apoi de o listă cu recomandări care rezultă in urma auditului. Paşii pe care îi urmăm sunt: 

  • Analiza preliminară în care se definesc obiectivele, se colectează datele şi se dezvoltă planul de audit
  • Cercetarea care cuprinde inventarul hardware şi software, analiza licenţelor, centralizarea informaţiilor şi analiza deficienţelor în sistemul informatic
  • Generarea rapoartelor care cuprind recomandări pentru optimizarea sistemului companiei şi pregătirea unui plan de modernizare 

Rezultatele auditului sunt vizibile în evaluarea întregii infrastructuri IT a companiei, recomandări pentru corectarea erorilor din reţea şi planuri pe termen lung pentru modernizarea reţelei. Unii clienţi aleg apoi să externalizeze toate atribuţiile unui departament IT, alţii optează doar pentru serviciul de Outsourced IT Manager, unii doar pentru nivelul 2 sau 3 de suport IT. Sunt situaţii in care asigurăm servicii de administrare a infrastructurii IT si/sau ale aplicaţiilor IT si situaţii in care clienţii beneficiază doar de Mentenanta IT de nivel 1 – help-desk.  

Serviciile IT Outsourcing la Convex Network 

Oferim suport tehnic pentru clienţi din industrii variate: servicii, retail, telecom, productie, sanatate, transport, banking şi nu numai. 

Clienţii beneficiază de suport IT pentru întreaga infrastructură, de înlăturare a erorilor critice, îmbunătăţirea performanţelor şi asigurarea unei operări eficiente a sistemelor, de protejarea informaţiilor prin back-up automat sau de inventarul complet al componentelor 

Echipa Convex Network este pregătită să intervină rapid pe toate suporturile de tehnologie: hardware (server, stocare, laptop, reţele) şi software (sisteme de operare, virtualizare, aplicaţii office, etc) 

Nivel 1 - HelpDesk

Acest tip de abonament acopera activitatile de mentenata si suport tehnic pentru toate echipamentele de tip PC, notebook, printer, smartphone, tableta. Modalitatile de Suport tehnic si mentenanta se pot desfasura telefonic, remote, via e-mail si on-site.

Nivel 2 - SysAdmin & NetAdmin - Specialisti

Acest tip de abonament acopera activitatile de mentenata si suport tehnic pentru toate echipamentele de tip server, router, switch cu management, firewall, echipament de stocare, unitati LTO. Modalitatile de Suport tehnic si mentenanta se pot desfasura telefonic, remote, via e-mail si on-site.

Nivel 3 - SWAT Team Experti

Serviciile de Suport si Consultanta Ingineri Experti Nivel 3 oferite de Convex Network, sunt aplicabile la eventuale incidente cu impact major, incidente de securitate, crash-uri, schimbari de arhitecturi de solutii si sisteme la nivel de Data Center, refacere planuri de back-up, replicari de date si asigurare continuitate, restaurari de date si servicii critice.

IT Manager Externalizat

IT manager-ul este un profesionist care supraveghează proiectele IT externalizate ale unei companii. Acest rol implică o varietate de responsabilități. Acest rol necesită abilități analitice perfecte, management de proiect și abilități interpersonale, iar calificările pentru un manager de externalizare IT sunt vaste.