Dynamic Offering

Solutia propusa este dedicata institutiilor financiare in scopul maximizarii profitului prin folosirea tehnicilor de cross-selling (construire dinamica a pachetelor de produse), dar poate fi extinsa prin adaugarea modulului de calculare a preturilor personalizate

  • Dynamic Offering este un excelent instrument de anti-attrition
  • Interfeţele cu utilizatorii sunt de tip Web, conferind astfel un mod de lucru prietenos
  • Solutia Dynamic Offering este dezvoltată pe o platformă de tip Business Rules și poate fi integrată cu sisteme deja existente sau cu Data Warehouse

Dynamic Offering se adreseaza atat departamentelor de dezvoltare produse si marketing, cat si fortei de vanzare, venind in sprijinul operatorilor/ofiterilor din front-office. Avand la baza ideea de maximizare a volumului de vanzari prin corelarea portofoliului de produse al clientului cu gradul si modul de utilizare a acestora.

  • Repoziţionarea clientului in mijlocul procesului de vanzare (client-centric approach)
  • Instrument de cross-selling/up-selling (pachete de produse și servicii)
  • Includerea rapidă și facilă a produselor noi in pachete de produse (cota de piaţă la produse noi!)
  • Creșterea volumului de vanzări prin corelarea portofoliului de produse al clientului cu gradul si modul de utilizare a acestora
  • Definirea/redefinirea dinamică și personalizată a pachetelor de produse
  • Intrument anti-attrition (servicii personalizate, tarife personalizate)
  • Suport de vanzare pentru operatori ghiseu – front-office prin afisarea produselor și serviciilor din portofoliu potrivite unui anumit client
  • Utilizează modele de evaluare (score-carduri) clasice sau comportamentale
  • Tine cont de modul de interacţiune cu clientul (canalul de comunicare/vanzare)
  • Gestionează multiple caracteristici ale produselor și serviciilor oferite
  • Integrează campanii promoţionale și/sau de marketing