HRMonizer

HRMonizer Suite reprezinta un puternic set de aplicatii modulare pentru optimizarea capitalului uman de care dispune o organizatie

Convex Network şi-a propus sa raspundă acestor nevoi cu soluţia software dedicată exclusiv Resurselor Umane – HRMonizer Suite. Din punct de vedere al necesităţilor departamentului de Resurse Umane, procesele executate cu ajutorul HRMonizer Suite permit:

  • Organigrama structurii ierarhice a posturilor disponibile ale companiei şi evidenţa ocupării cu personal a acesteia
  • Crearea şi gestionarea fişelor de post aferente fiecărui angajat şi a criteriilor de performantă asociate fiecărui post.
  • Crearea şi planificarea evaluărilor periodice ale angajaţilor
  • Planificarea cursurilor şi a bugetelor necesare realizării acestora
  • Crearea unei arhive electronice a dosarelor de personal
  • Planificarea concediilor de odihnă
  • Gestionarea datelor de personal
  • Stabilirea de alerte configurabile pentru fiecare angajat in parte

HRMonizer Suite este un Concept Modular care permite implementarea proceselor in functie de nevoile organizatiei.

  • Gestionarea datelor personale despre angajati
  • Gestionarea si vizualizarea in orice moment a statusului actual al angajatilor:
    • Pozitia actuala in cadrul companiei
    • Situatia angajatului fata de companie – activ, suspendat din functie, in concediu de odihna sau in alt tip de concediu legal
  • Gestionarea tuturor informațiilor despre istoricul angajatilor:
    • Fișiere atașate dosarului personal
    • Locuri de muncă precedente
    • Rezultatele evaluărilor din programele de evaluare a performanței
    • Posturile pe care a fost incadrat in cadrul companiei cu perioadele aferente
    • Nivelul de incadrare dpdv al vechimii
    • Nivelul de incadrare dpdv al gradatiilor
    • Evidenta instruirilor la care a participat
  • Extrage automat fișierele atașate contului de angajat – contracte individuale de muncă, acte adiţionale
  • Administrare Locatii – pe langa funcționalitatile de definire si editare acest modul va oferi o serie de informatii cu privire la denumire, adresa, statut juridic, responsabil locatie, program de lucru, etc.
  • Administrare Functii are la baza un nomenclator de functii care sa ofere funcționalitati de activare / deactivare, editare si nu in ultimul rand sa ofere posibilitatea crearii de posturi multiple pentru anumite categorii de angajatii
  • Administrare  Departamente este definita pe o structura de tip „tree” care ofere funtionalitati de editare si adaugare de unitati organizationale, de gestionare a ierarhiei acestora
  • Administrare Posturi ofera  funcționalitati pentru crearea de posturi noi, controlul asupra numarului maxim de posturi aprobate pe o unitate organizationala, alocarea de posturi primare si secundare, gestionarea fiselor de post
  • Modulul Organigrama asigura o imagine clară asupra structurii organizatorice a companiei prin intermediul generarii unei organigramei grafice pe baza informatiilor gestionate in HRMonizer Suite
  • Procesul este initiat centralizat de catre Departamentul HR pentru toate departamentele
  • Concediile se programeaza si aproba pe cale ierahica
  • Generarea de rapoarte cu privire la planificarea concediilor de odihna, exportabile in format pdf
  • Repartitia anuala a concediilor si perioadelor de inlocuire se vizualizeaza inclusiv in format grafic
  • Validarea finala a programarilor se realizeaza de catre Departamentul HR
  • Generarea automata de mesaje de tip email catre participantii la proces
  • Vizualizare in mod grafic a planificarii de concedii de odihna, precum si evidentierea suprapunerilor de perioade de concediu
  • Programarile departamentale aprobate se pot vizualiza/tipari/exporta in diferite formate
  • Calculul de estimare de buget pornind de la numarul total de posturi inmultit cu media salariilor actuale
  • Calcul pentru rectificarea de buget pentru situatiile in care se modifica organigrama in timpul unui an
  • Calculul se va efectua diferentiat penntru salarii de incadrare, taxe si sporuri
  • salvarea Notei de Fundamentare pentru salarizare sau protectia Muncii si salvarea sumei bugetate
  • Asigura managementul tuturor tipurilor de concedii (odihna, medicale,etc)
  • Aprobarea cererilor conform procedurilor companiei, cu posibilitatea de desemnare de inlocuitori
  • Posibilitatea de listare a cererilor de concediu (rapoarte .pdf)
  • Monitorizare concedii ingrijire copil
  • Posibilitatea de atasare de documente justificative pentru concedii speciale
  • Raportare la nivel de departament/ organizatie privind numarul de zile de concediu disponibile/ concediile aprobate pentru o anumita perioada
  • Transparenţa în evidenţa situaţiei concediului de odihnă (ca drept anual, zile planificate, efectuate, rămase)
  • Solicitarea si emiterea de adeverinte pentru personal
  • Gestionarea solicitarile din partea angajatilor
  • Folosirea unor template-uri de documente usor administrabile de catre serviciul de resurse umane
  • Atasarea de documente si solicitarea flexibila de aprobari suplimentare
  • Contorizarea lunara a orelor suplimentare ale angajatilor si a orelor de invoiri
  • Reportarea automata a orelor suplimentare neplatite ale angajatului in scopul recuperarii acestora intr-o luna ulterioara
  • Calculul automat al orelor suplimentare platibile tinand cont de legislatia in vigoare
  • Asigura vizibilitatea procesului pentru angajat, manageri si departamentul HR
  • Definirea obiectivelor personale ale angajatilor
  • Gestionarea si generarea formularelor de evaluare (definire, modificare, inactivare)
  • Definirea criteriilor de evaluare
  • Initierea de procese de evaluare a angajatilor
  • Stabilirea evaluatilor si evaluatorilor din cadrul fiecarui proces de evaluare
  • Evaluarea calitativa si cantitativa a gradului de indeplinire a obiectivelor
  • Salvarea si vizualizarea rezultatelor proceselor de evaluare
  • Vizualizare istorica a rezultatelor si evolutiei evaluarilor parcuse de catre un angajat
  • Generarea de rapoarte pe baza datelor gestionate
  • Accesul la date si funcționalitati pe baza de useri si roluri
  • Functionalitati si interfete pentru gestionarea nomenclatorului de instruiri
  • Definirea de perioada de valabilitate a instruirilor
  • Gestionarea instruirilor derulate pentru fiecare angajat
  • Vizualizarea instruirilor desfasurate atat la nivelul de companie cat si pentru fiecare angajat
  • Evidentierea instruirilor cu termene de valabilitate depasite
  • Pastrarea datelor istorice si consultarea/vizualizarea datelor istorice
  • Mecanism de acces la date si functionalitati bazat pe utilizatori si roluri
  • Generarea de raport pe baza datelor gestionate la nivelul modulului
  • Pastrarea datelor istorice si accesul utilizatorilor autorizati la acestea
  • Se initiaza in momentul cand un angajat urmeaza sa paraseasca compania
  • Permite definirea tuturor etapelor prin care trece angajatul la plecare
  • Este bazat pe un nomenclator administrabil
  • Permite urmarirea predarii tuturor echipamentelor primite pe inventar
  • Managementul procesului de creare/ modificare/ inactivare a utilizatorilor IT
  • Creeaza drepturi de acces la diverse aplicatii sau alte resurse software
  • Integrarea cu procesele de recrutare sau exit
  • Bazat pe un nomenclator usor administrabil de resurse software si tipuri de drepturi de acces
  • Definirea ownerilor de business ai diverselor aplicatii care trebuie sa valideze acordarea de drepturi
  • Administrarea orarului de lucru la nivel de angajat sau pentru un grup de angajati/ departament, grupat in conformitate cu organigrama companiei
  • Introducerea pontajului zilnic al angajatui
  • Centralizator situatii bazate pe datele de pontaj